Strona: Księga Jakości / Wydział Budowy Maszyn i Lotnictwa

Dane kontaktowe

Wydział Budowy Maszyn i Lotnictwa
Politechnika Rzeszowska
Al. Powstańców Warszawy 8
35-959 Rzeszów

 

Księga Jakości

2020-12-08
, red. Ryszard Perłowski

1.      Rola Księgi Jakości

2.      Prezentacja Wydziału Budowy Maszyn i Lotnictwa

2.1.       Podstawowe informacje o Wydziale

2.2.       Historia Wydziału

2.3.       Znaczenie Wydziału dla rozwoju społeczno-gospodarczego regionu (A. Burghardt)  (link otwarty)

2.4. Prowadzone kierunki studiów.

2.5.       Działalność badawczo-naukowa i publikacyjna (A. Burghardt) (link otwarty)

2.5.2.         Postępowania awansowe (link otwarty)

2.5.3.         Zaproszenia do publikacji (powinny prowadzić do www czasopism)

2.5.4.         Konferencje i seminaria (linki powinny prowadzić do www konferencji – za przekazanie informacji o konferencjach na stronę wydziałową powinni odpowiadać organizatorzy)

2.6.       Posiadane certyfikaty i akredytacje (T. Lis) (link otwarty)

2.7.       Sukcesy Studentów i Pracowników Wydziału

2.7.1.         Nagrody dla Studentów (A. Rzucidło) (link otwarty)

2.7.2.         Inne osiągnięcia Studentów (A. Rzucidło) (link otwarty).

2.7.3.         Nagrody dla Pracowników (A. Burghardt) (link otwarty)

2.7.4.         Inne osiągnięcia Pracowników (A. Burghardt) (link otwarty)

2.8.       Sukcesy Wydziału (A. Marciniec) (link otwarty)

2.9.       Struktura organizacyjna Wydziału (A. Marciniec) (linki do odpowiednich stron)

2.9.1.         Schemat organizacyjny

2.9.2.         Władze Wydziału

2.9.3.         Konwent Profesorów

2.9.4.         Rada Wydziału

2.9.5.         Rada Dyscypliny Inżynieria Materiałowa

2.9.6.         Rada Dyscypliny Inżynieria Mechaniczna

2.9.7.         Rada Gospodarcza

2.9.8.         Komisje

2.9.9.         Koordynatorzy

2.9.10.      Dziekanaty

2.9.11.      Jednostki organizacyjne

2.9.12.      Organizacje Wydziałowe

3.      Zarządzanie Strategiczne (PZW4) (A. Marciniec)

3.1.       Misja Wydziału (A. Marciniec) (link otwarty)

3.2.       Polityka Jakości (A. Marciniec) (link otwarty)

3.3.       Podstawowe założenia strategii rozwoju (A. Marciniec)  (link otwarty)

3.4.       Strategia Wydziału (A. Marciniec) (link otwarty)

3.5.       Zgodność działania jednostki z misją i strategią rozwoju uczelni (A. Marciniec) (link otwarty)

3.6.       Ocena realizacji Strategii i Polityki Jakości – Przegląd zarządzania (PZJ2) (A. Marciniec)

3.7.       Działania doskonalące (PZJ3) (A. Marciniec)

4.      System Zapewniania Jakości na Wydziale

4.1.       Funkcjonowanie i doskonalenie wewnętrznego systemu zapewniania jakości (P. Litwin)

4.2.       Zapewnienie jakości kształcenia na studiach pierwszego stopnia (A. Pacana)

4.3.       Zapewnienie jakości kształcenia na studiach drugiego stopnia (A. Pacana)

4.4.       Zapewnienie jakości kształcenia na studiach podyplomowych (A. Pacana)

4.5.       Zapewnienie jakości kształcenia studentów szkoły doktorskiej (M. Sobolak)

4.6.       Zapewnienie jakości kształcenia na kursach (A. Pacana)

4.7.       Hospitacje (PZJ5.1) (M. Szumski)

5.      Procesy realizowane na Wydziale

5.1.       Mapa procesów (A. Marciniec)

5.2.       Dokumentacja systemu zarządzania jakością i nadzór nad dokumentacją (PZJ1) (L. Gałda)

5.2.1.         Polityka Jakości

5.2.2.         Księga Jakości

5.2.3.         Plany przebiegu procesów

6.      Zarządzanie finansami (PZW1)  (A. Marciniec)

7.      Zarządzanie infrastrukturą Wydziału (PZW3)

7.1.       Wykorzystanie i rozwój infrastruktury naukowej (A. Burghardt)

7.2.       Wykorzystanie i rozwój infrastruktury dydaktycznej (A. Rzucidło)

7.3.       Laboratoria na Wydziale

7.3.1.         Informacje ogólne (A. Burghardt)

7.3.2.         Laboratorium ….. (kierownik laboratorium wydziałowego)

7.3.3.         Laboratorium ….. (kierownik laboratorium wydziałowego)

7.3.4.         Laboratoria Katedry … (Link do strony www Katedry)

8.      Zarządzanie zasobami ludzkimi (PZW2)

8.1.       Planowanie rozwoju zawodowego pracowników (A. Marciniec)

8.2.       Dobór pracowników do realizacji zadań dydaktycznych (PDZ1) (A. Marciniec)

8.3.       Okresowa ocena pracowników (A. Marciniec)

9.      Proces kształcenia

9.1.       Procesy rekrutacji (PK1) (T. Lis)

9.2.       Proces dydaktyczny (PD)

9.2.1.         Projektowanie, modyfikowanie i zatwierdzanie programów kształcenia (PD1) (Przewodniczący Komisji Dydaktycznej - A. Rzucidło)

9.2.2.         Opracowanie szczegółowych programów – modułów kształcenia (PDZ2) (Komisja Jakości)

9.2.3.         Planowanie zajęć dydaktycznych (PDZ1, PDZ2, PDZ3) (K. Antosz)

9.2.4.         Realizacja zajęć dydaktycznych i nadzór nad realizacją zajęć (PD3) (A. Pacana)

9.2.5.         Ocena postępów kształcenia i archiwizacja prac studenckich (PD4) (A. Pacana)

9.2.6.         Ocena zrealizowanych zajęć dydaktycznych (ankietyzacja PZJ5.2) (P. Litwin)

9.2.7.         Rozliczenie zajęć dydaktycznych (PD5) (A. Marciniec)

9.3.       Realizacja projektów inżynierskich (PK11) (Link do PPP)

9.4.       Realizacja prac dyplomowych (PK7) (A. Pacana)

9.4.1.         Założenia ogólne

9.4.2.         Procedura dyplomowania (Link do PPP)

9.4.3.         Procedura sprawdzenia antyplagiatowego (Link do PPP)

9.4.4.         Poradnik dyplomanta (Wytyczne do opracowania i redakcji pracy dyplomowej)  (Link do PPP) (Krzysztof Balawender)

9.4.5.         Okresowa ocena procesu dyplomowania (Link do PPP)

9.5.       Przeglądy programów kształcenia i monitorowanie realizacji efektów uczenia się (PK2)

9.5.1.         Przeglądy programów kształcenia (Link do PPP) będzie opracowana

9.5.2.         Weryfikacja efektów uczenia się (Link do PPP)

9.6.       Zarządzanie informacją dotyczącą procesu kształcenia (PK5) (R. Perłowski)

9.7.       Realizacja kursów dokształcających i szkoleń (PK8) (R. Perłowski)

9.8.       Praktyki i staże studenckie (PK9) (M. Kmiotek)

9.9.       Przygotowywanie materiałów dydaktycznych (PK10) (A. Pacana)

10.         Współpraca z otoczeniem (D. Stadnicka)

10.1.          Współpraca w przemysłem

10.2.          Współpraca z innymi krajowymi ośrodkami akademickimi i naukowo-badawczymi

10.3.          Współpraca z innymi stronami zainteresowanym

10.4.          Funkcjonowanie Obserwatorium (Monitorowanie losów absolwentów) (PK4)

10.5.          Współpraca międzynarodowa (PK6)

11.         Procesy wspomagające

11.1.          Zakupy (PW1) (A. Marciniec)

11.2.          Działalność pozaprogramowa studentów (PW2) (T. Lis)

11.2.1.      Ogólne założenia

11.2.2.      Samorząd studentów (link do strony samorządu) – Przewodniczący Wydziałowy Samorządu?

11.2.3.      Koła naukowe (Paweł Wojewoda)

11.2.4.  Inne inicjatywy studentów (Przewodniczący Wydziałowy Samorządu)

Nasze serwisy używają informacji zapisanych w plikach cookies. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na używanie plików cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki, które możesz zmienić w dowolnej chwili. Więcej informacji odnośnie plików cookies.

Akceptuję