W dniu 8.11.2025 (sobota) dziekanat studiów niestacjonarnych będzie nieczynny.
Dane kontaktowe
Wydział Budowy Maszyn i Lotnictwa
Politechnika Rzeszowska
Al. Powstańców Warszawy 8
35-959 Rzeszów
Studia niestacjonarne
Informacja o rozłożeniu płatności na raty. Zarządzenie Rektora nr 51 z dn. 13.05.2021 r.
§ 20
1. Na pisemny wniosek studenta znajdującego się w szczególności w trudnej sytuacji materialnej rektor lub osoba przez niego upoważniona może rozłożyć wniesienie obowiązującej opłaty na raty, określając liczbę i wysokość poszczególnych rat oraz terminy ich wnoszenia.
2. Student ubiegający się o rozłożenie wniesienia opłaty na raty jest zobowiązany złożyć wniosek w tym zakresie przed rozpoczęciem zajęć w danym semestrze.
3. Trudną sytuację materialną studenta ustala się na zasadach określonych w § 26.
§ 26
1. O zwolnienie w całości lub w części z obowiązującej opłaty za usługi edukacyjne w przypadku trudnej sytuacji materialnej może się ubiegać student po zaliczeniu pierwszego semestru studiów pierwszego albo drugiego stopnia.
2. Trudną sytuację materialną student potwierdza składając w szczególności:
1) zaświadczenia z urzędu skarbowego dla każdego członka rodziny pozostającego ze studentem we wspólnym gospodarstwie domowym o dochodach za rok poprzedzający rok złożenia wniosku;
2) zaświadczenie z urzędu pracy w przypadku, gdy rodzice są bezrobotni;
3) zaświadczenie z urzędu pracy w przypadku, gdy wnioskodawca jest bezrobotny;
4) zaświadczenie potwierdzające naukę rodzeństwa, o ile występuje;
5) oświadczenie o dochodach innych niż podlegające opodatkowaniu m. in dochody uzyskane za granicą, dochody z gospodarstwa rolnego, alimenty.
3. W przypadku, gdy dokumentacja, o której mowa w ust. 2 nie została sporządzona w języku polskim, należy przedstawić również jej poświadczone przez tłumacz przysięgłego tłumaczenie na język polski.
PLANOWANE TERMINY OBRON 2024/25-L
-------------------------------------
PLANOWANE TERMINY OBRON
Kierunek: Mechanika i Budowa Maszyn
Skład komisji:
Przewodniczący: dr hab. inż. Pacana Jacek prof. PRz
Członkowie:
dr hab. inż. Dziubek Tomasz, prof. PRz
dr inż. Joanna Lisowicz
dr inż. Anna Bazan
- studia I-go, II-go stopnia niestacjonarne, termin: 23.09.2025
---------------------------------------------------
Komisje do obrony prac dyplomowych
Kierunek: Zarządzanie i inżynieria produkcji II-go stopnia
Specjalność: Nowoczesne metody zarządzania produkcją
02.07.2025
Przewodniczący: prof. dr hab. inż. Andrzej Pacana
dr hab. inż. Dzierwa Andrzej, prof. PRz
dr inż. Jaworski Artur
dr inż. Przeszłowski Łukasz
08.07.2025
Przewodniczący: dr hab. inż. Stadnicka Dorota, prof. PRz
dr hab. inż. Kozik Bogdan, prof. PRz
dr hab. inż. Lidia Gałda, prof. PRz
dr inż. Górka Sławomir
Kierunek: Zarządzanie i inżynieria produkcji I-go stopnia
Specjalność: Logistyka produkcji
03.07.2025
Przewodniczący: dr hab. inż. Świrad Sławomir, prof. PRz
dr inż. Perłowski Ryszard prof. PRz
dr inż. Pawłowska Beata
dr inż. Wojewoda Paweł
08.07.2025
Przewodniczący: prof. dr hab. inż. Andrzej Pacana
dr hab. inż. Kluz Rafał, prof. PRz
dr hab. inż. Graboń Wiesław, prof. PRz
dr inż. Jagiełowicz Patrycja
Uwaga:
Terminy i komisja mogą ulec zmianie.
Odsetki
Proszę o sprawdzenie aktualnego stanu płatności w systemie USOS-web
w związku z dokonaniem po terminie płatności za czesne bądź za dług dopuszczalny.
System USOS nalicza odsetki najpóźniej w drugim dniu roboczym po dniu zaksięgowania zaległej wpłaty na indywidualnym koncie studenta.
W związku z powyższym należy sprawdzić wysokość odsetek i dokonać przelewu.
Warunkiem dopuszczenia do obrony będzie uregulowanie wszystkich transakcji nieopłaconych!

