W dniach 2.11.2024 (sobota) oraz 9.11.2024 (sobota) dziekanat studiów niestacjonarnych będzie nieczynny.
Dane kontaktowe
Wydział Budowy Maszyn i Lotnictwa
Politechnika Rzeszowska
Al. Powstańców Warszawy 8
35-959 Rzeszów
Studia niestacjonarne
PLANOWANE TERMINY OBRON 2023/24-L
Kierunek: Zarządzanie i inżynieria produkcji
28.06.2024
Przewodniczący: prof. dr hab. inż. Andrzej Pacana,
dr hab. inż. Dzierwa Andrzej, prof. PRz
dr inż. Jaworski Artur
dr inż. Przeszłowski Łukasz
04.07.2024
Przewodniczący: prof. dr hab. inż. Andrzej Pacana
dr hab. inż. Dzierwa Andrzej, prof. PRz
dr inż. Jaworski Artur
dr inż. Przeszłowski Łukasz
09.07.2024
Przewodniczący: dr hab. inż. Stadnicka Dorota, prof. PRz
dr hab. inż. Kozik Bogdan, prof. PRz
dr hab. inż. Lidia Gałda, prof. PRz
dr inż. Górka Sławomir
Kierunek : Mechanika i Budowa Maszyn
studia II-go stopnia niestacjonarne
04.07.2024 r.
09.07.2024 r.
Specjalność: Komputerowo wspomagane wytwarzanie
Skład komisji:
Przewodniczący: dr hab. inż. Pacana Jacek prof. PRz
Członkowie: dr hab. inż. Dziubek Tomasz, prof. PRz
dr inż. Magdalena Bucior
dr inż. Anna Bazan
Uwaga:
Terminy i komisja mogą ulec zmianie.
ODSETKI
Proszę o sprawdzenie aktualnego stanu płatności w systemie USOS-web
w związku z dokonaniem po terminie płatności za czesne bądź za dług dopuszczalny.
System USOS nalicza odsetki najpóźniej w drugim dniu roboczym po dniu zaksięgowania zaległej wpłaty na indywidualnym koncie studenta.
W związku z powyższym należy sprawdzić wysokość odsetek i dokonać przelewu.
Warunkiem dopuszczenia do obrony będzie uregulowanie wszystkich transakcji nieopłaconych!
Dyżur w dziekanacie odbywa się w dniach:
Sobota (zjazdowa) 8.00- 12.00
Wtorek - Czwartek w godz. 1000 - 1300
KONTAKT DO DZIEKANATU
mgr inż. Angelika Gorczyca
Nr tel. 17 865 1441
E-mail: agorczyca@prz.edu.pl
Studia I-go stopnia: MECHANIKA I BUDOWA MASZYN,
Studia II-go stopnia: MECHANIKA I BUDOWA MASZYN
mgr inż. Zuzanna Ziemianin
Nr tel. 17 743 2442
E-mail: zziemianin@prz.edu.pl
Studia I-go stopnia: ZARZĄDZANIE I INŻYNIERIA PRODUKCJI
Studia II-go stopnia: ZARZĄDZANIE I INŻYNIERIA PRODUKCJI
Informacja o rozłożeniu płatności na raty. Zarządzenie Rektora nr 51 z dn. 13.05.2021 r.
§ 20
1. Na pisemny wniosek studenta znajdującego się w szczególności w trudnej sytuacji materialnej rektor lub osoba przez niego upoważniona może rozłożyć wniesienie obowiązującej opłaty na raty, określając liczbę i wysokość poszczególnych rat oraz terminy ich wnoszenia.
2. Student ubiegający się o rozłożenie wniesienia opłaty na raty jest zobowiązany złożyć wniosek w tym zakresie przed rozpoczęciem zajęć w danym semestrze.
3. Trudną sytuację materialną studenta ustala się na zasadach określonych w § 26.
§ 26
1. O zwolnienie w całości lub w części z obowiązującej opłaty za usługi edukacyjne w przypadku trudnej sytuacji materialnej może się ubiegać student po zaliczeniu pierwszego semestru studiów pierwszego albo drugiego stopnia.
2. Trudną sytuację materialną student potwierdza składając w szczególności:
1) zaświadczenia z urzędu skarbowego dla każdego członka rodziny pozostającego ze studentem we wspólnym gospodarstwie domowym o dochodach za rok poprzedzający rok złożenia wniosku;
2) zaświadczenie z urzędu pracy w przypadku, gdy rodzice są bezrobotni;
3) zaświadczenie z urzędu pracy w przypadku, gdy wnioskodawca jest bezrobotny;
4) zaświadczenie potwierdzające naukę rodzeństwa, o ile występuje;
5) oświadczenie o dochodach innych niż podlegające opodatkowaniu m. in dochody uzyskane za granicą, dochody z gospodarstwa rolnego, alimenty.
3. W przypadku, gdy dokumentacja, o której mowa w ust. 2 nie została sporządzona w języku polskim, należy przedstawić również jej poświadczone przez tłumacz przysięgłego tłumaczenie na język polski.